måndag 6 maj 2013

Världens bästa måndag!

Idag är som många redan vet världens bästa måndag. Jag älskar just denna måndagen, kommer att gilla måndagar långt fram igenom. Jag fick ett brev ifrån min onkolog på Sahlgrenska att röntgenläkaren som granskat bilderna inte hittar några spår efter tumören eller metastaserna.

Detta ska jag fira snart med en resa till Legoland med världens bästa extra syster med familj. När vi bokade hela resan för ett par månader sedan så ska jag ärligt talat säga er att jag inte trodde att jag skulle orka åka. Men tänk så fel jag hade.

Idag har jag haft ett väldigt givande samtal med min chef samt vice chef (heter något annat men kommer inte på det just nu). Vi pratade om lite oöika arbetsuppgifter jag ska göra, ser fram emot att få sätta tänderna i dessa upphigter. Sedan ska jag gå upp i arbetstid, så jag kommer börja jobba 25% :-) Just nu känns det som att jag ganska snart är uppe i 50%.

Nu kan jag äntligen börja träna igen, tog sista antibiotikan igår. Nu så tjejmiöen här kommer jag.

Imorgon ska jag absolut inte göra någonting, bara vara hemma, kanske att jag prövar ta några löpsteg.

God natt.

FUCK CANCER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar