torsdag 9 maj 2013

Kristi flygare.

Idag har jag haft lyxen att både ha maken och dottern hemma. Imorgon är det jag som åker till jobbrt ett par timmar. Vi åkte en sväng till IKEA i Uddevalla dom öppnade i onsdags. Oj så stort det är, handlade lite grann. Spannade in lite tvättstugelösningar samt badrum, lite inspiration inför kommande renovering.

Ibland känner man sig liten och ensam.  Nu tänker ni säkert är hon tokig hon har ju man och barn. Jag älskar dem över allt annat men det är faktiskt så att jag trots dem känner mig liten och ensam.
Har förlorat en hel del vänner efter vägen och det är väl det som gör att jag kännet mig ensam. De vänner jag har kvar idag är jag så tacksam över att de finns med mig.

Har skrivit klart mitt brev till sjukhuset där jag beskriver hur jag blivit bemött. Nu ska jag bara ta reda på vart jag skickar det. 

God natt! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar