Idag har jag jobbet två timmar och haft möte med chefen och handläggaren från fk. Jag har en super bra handläggare från fk, vet att alla inte har fått så bra bemötande från dem.
Jag har idag även gjort i samråd med pt två nya träningsprogram, ett rent styrka och ett rent konditionspass. Tjejmilen here I come.
Familjen har haft en underbar helg med besök av bästa moster/fadder. Hon och H hade super roligt och mysigt medans mamma och pappa var på fest. Lördag var det 8-års kalas för kusinen och i söndags hade vi kombinerat morsdag och födelsedagsfirande för mormor.
Marjo vs maskroser och mossa 1-0.
"I had cancer but cancer never had me" Ung cancer.
Hej igen,
SvaraRaderaHoppas att allt fortsätter att gå bra för dig. Det är så viktigt att hålla humöret uppe och vara positiv, för jag tror att detta gör att kroppen fortsätter vara stark och kunna motstå återfall.
TACK för att du bloggar om ditt liv. Det är så viktigt både för mig som förälder och för min son Elia att läsa om en annan person som går igenom exakt samma!
(Jag har hittat en annan blog om en man som också har haft nasofarynx cancer. Hans blogg heter magnusnblogg.se. Hoppas ni kan utbyta erfarenheter!)
Hej!
RaderaDet är precis som du skriver viktigt att hålla humöret uppe, för att orka.
Åh det är så lite, roligt att kunna dela med sig. Jag hoppas innerligt att Elias fortsätter att må bra och som citatet säger I had cancer but cancer never had me. Stämmer så.
När jag söker på den bloggen får jag upp en magnus som bloggar om sin politik.
Hej igen,
SvaraRaderaDet betyder mycket att du skriver. Det är så otroligt viktigt för oss att ha hittat någon annan med samma cancer.
Jag hade skrivit ner Magnus bloggadress fel. Rätt är: http://magnusn.blogg.se/