onsdag 29 maj 2013

Onsdag

Idag så tänker jag tillbaka till den dagen när jag fick mitt cancer besked. På hur jag dagen efter åkte till Fonus och hämtade Vita arket för att maken skulle slippa sitta med detta om nu det värsta skulle hända. Jag hade inte i min vildaste fantasi tro att jag 34 år gammal sitta och planera min egna begravning.

Idag skiner solen och jag har köpt nya skor till min dotter, vilket jag trodde att jag inte skulle få göra fler gånger i höstas. Tänka att en så liten grej som att köpa skor till ens barn, kunna leka med henne eller att så frön med henne får en helt annan innebörd.

Har idag varit och hälsat på en liten tjej på sjukhuset som är sjuk och lämnat en kanin till henne från min dotter. Jag hoppas att hon snart är frisk och får åka hem och leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar