Idag så är träningsväskan packad igen efter tre veckors ofrivilligt uppehåll på grund av förkylning och antibiotika.
Det är idag 108 dagar till att starten på tjejmilen går. Det ska bli så roligt att springa tillsammans med mina två underbara vänner.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar