tisdag 7 maj 2013

Bröllopsdag!

Idag firar jag och min älskade make läderbröllop (tre år som gifta). Det är helt fantastiskt att jag har varit gift i tre år. För varje dag som går älskar jag honom mer. för tre år sedan vid denna tidpunkten var jag så nervös så att jag nästan kräktes. Vi hade dem bästa man kunde ha hemma och hjälpte oss med allt. Oj vad nervös jag var.

Idag är det vackert väder och varmt ute och jag gör verkligen ingenting, precis så underbart. Snart ska jag hämta lilla loppan på förskolan och jag hoppas att hon är lika smutsig idag som hon var igår. Mitt motto är skitiga barn, lyckliga barn.

Jag går och väntar på antagningsbesked och jag vet inte hur många gånger jag varit inne på studera.nu och tittat, samtidigt konstaterat att det dröjer lite till innan beskeden kommer. Jag hoppas innerligt att jag kommer in och att jag får studera. Det hade varit skönt att kunna göra en kombination av studier och jobb. Mina kära kollegor som läser detta nu, vill jag bara säga var inte oroliga jag kommer inte sluta, jag ska bara komplitera mina kunskaper.



Live, Laugh, Love!

Kom ihåg det är ok att skratta och känna glädje! (ung cancer!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar