lördag 31 augusti 2013

Min cancer resa!

Idag är det ett år sedan min kamp mot cancern började. Förra året satt jag på en fyra sal på avd 54 på Sahlgrenska och hade fått min cvk och fått den första behandlingen med cytostatika. Så liten jag kände mig då. Idag så förbereder jag mig för tjejmilen och har börjat studera samt börjat jobba, det känns ganska overkligt. Jag har en hel resväska knökfull med erfarenhet som jag ska sortera och packetera för att kunna använda i min roll som sjuksköterska. Cancern tog ett år av mitt och min familjs liv men den ska baske mig inte få ta resten av mitt liv, Fuck you cancer!