torsdag 4 oktober 2012

4 oktober

I tisdags var jag ner till Sahlgrenska för att göra masken som jag ska ha på mig när jag strålas. Slut resultatet var en mask som såg ut som munks skriet :). Sedan på kvällen var jag på pyssel kväll hos Ung Cancer, detta var så roligt och vilket jobb de gör. All eloge till tjejerna Hanna, Jennie och Johanna. Jag är så glad att jag hittade till denna föreningen. På måndag får jag mina beställda varor från dem, kommer bli så snygg i mössan.
Hann vara hem till min älskade pappa som lagade en helt underbar makaronilåda. Tack igen pappa.

Igår var jag hemma och fortsatte på min tillverkning av julkrubban nu är Josef, Jesus barnet och Maria klara. Är så nöjd med dem.

Var inte helt på topp igår, många tankar surra i huvudet så som hur kan en människa drabbas av så mycket, räcker det inte med att man förlorat ett barn. När nu ska man få denna jävla skit sjukdomen också. LIFE SUCKS! Kan man säga, men jag kommer inte ge mig i första taget. Funderar mycket också på vad jag ska göra när jag är klar med min behandling. Känner mig lite mätt på sjukvården, missförstå mig inte jag älskar min nuvarande arbetsplats och saknar mina kollegor. Natten var inte helt bra heller då dottern var vaken mellan 01-04.30 tillslut somna hon.

Idag ska jag fortsätta med julkrubban, ska även till vc och lägga om cvk:n. Idag blir jag bjuden på lunch och fika hemma hos min kära kollega, ska bli så roligt att träffa henne.

Ha nu en bra dag alla!

2 kommentarer:

  1. Jag säger som föreningen: FUCK CANCER!!!
    Kul att höra att du fått pyssla och ha det bra.
    Massa kramar och pussar.

    SvaraRadera