måndag 15 oktober 2012

Ett mål på vägen!

Jag har idag fått ännu ett mål att se fram emot och det är Ung Cancer festen den 30 november. Jag hoppas innerligt att jag kan gå på den och min underbara älskade vän sa idag att hon skulle följa med. Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar