Min kamp mot cancer!
måndag 15 oktober 2012
Ett mål på vägen!
Jag har idag fått ännu ett mål att se fram emot och det är Ung Cancer festen den 30 november. Jag hoppas innerligt att jag kan gå på den och min underbara älskade vän sa idag att hon skulle följa med. Tjohoo!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar