Då var dagen här, dagen när nästa etapp i min långa väg mot mål. Den 28 november har jag fått 33 stråldoser och tre celgiftskurer och förhoppningsvis för sista gången. Trött som bara den men har som tur är fått en säng på onkologmottagningen, så att jag kan vila när det behövs. Har med mig min virkning och iPad vilken min make tagit ner spel som är helt beroende framkallande. Jag är nästan klar med min julkrubba, har enbart kanten till turbanen och julkrubban kvar. Lägger upp en bild sedan när den är klar. Har införskaffat mig mönster till ett luciatåg, så sysselsatt kommer jag vara.
Igår fick jag gjort ca 30 st armband till Ung Cancer, varav maken gjorde två :)
Imorgon behöver jag inte stiga upp lika tidigt som idag, ska vara nere på strålningen 10.20, åker med ronden dit och hem.
Hur var då att få strålning, kändes ingenting, det var tre runda saker som åkte runt mig och strålade på nio olika ställen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar