Min kamp mot cancer!
söndag 14 oktober 2012
Dagen före!
Imorgon är det dags att starta med strålningen, känns lite spänt och nervöst. Dagen har spenderat dagen med familjen och kvällen har jag gjort armband åt Ung Cancer. Tidig uppgång imorgon, taxin kommer 05.45.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar