söndag 14 oktober 2012

Dagen före!

Imorgon är det dags att starta med strålningen, känns lite spänt och nervöst. Dagen har spenderat dagen med familjen och kvällen har jag gjort armband åt Ung Cancer. Tidig uppgång imorgon, taxin kommer 05.45.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar