Det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg.
Jag har nu avslutat den andra långa cytostatikakuren, nu är det bara en dagars kurerna under strålningen kvar. Även denna gången mådde jag bra, inget illamående, så skönt.
Vad har jag gjort för att fördriva dagarna med. Jo jag har lärt mig att virka, tack mamma och stora syster för det. Så nu har jag gjort ett monster som grannens 18 åring fick i födelsedags present tillsammans med en orkidé och en flaska xider. Har nu påbörjat en julkrubba och där är Maria och Josef klar, Jesus är just under skrivande tidpunkt under produktion, en figur per dag tar det.
Imorgon bitti bär det av mot Sahlgrenska för att göra förberedelser inför strålningen. Känns lite märkligt men så skönt. Jag har små delmål på vägen. Den första är att kunna vara med på minnesgudstjänsten som är vid allhelgona helgen, andra är kunna fira julafton hemma och den sista kunna ha 2 års kalas i januari för dottern.
Ha det nu så bra alla och sköt om er.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar