söndag 5 augusti 2012

Emaus!

Så här dagen efter att vårt underbara besök åkt hem. Vi åkte till Emaus det va roligt, H klappa grisen, kaniner och en ponny. Det sluta med att grisen sprang för den ville inte bli klappad mer.

Dagen avslutades med super god fika och massa prat hemma hos en underbar kollega. Tack ännu en gång för den goa fikan.

Det blir alltid lika tomt och tyst när min underbara vän med familj åkt hem. Saknar dem redan.

Usch för denna eviga väntan.

4 kommentarer: