onsdag 22 augusti 2012

Onsdag

Igår fick vi fin besök av min älskade lillasyster, hon följde med och hämta dottern på förskolan. I dagarna två har vi bara myst och spelat spel :)
Idag åkte vi hem till mormor vilket var så roligt, vi avsluta kvällen med pizza mums.
Idag fick jag kallelsen för inlägning på onkologen på Sahlgrenska, nästa vecka bär det av. ÄNTLIGEN! Det blir tidig uppstigning men vad gör det.

2 kommentarer:

  1. Mumsigt var det och kul med spel. Speciellt Ruzzle ;) Kramar

    SvaraRadera