onsdag 8 augusti 2012

Onsdag 8 augusti, inskrivning

Idag onsdag 8 augusti blev jag inlagd på öron näsa hals avdelningen, för att göra en MR och för att imorgon opereras. De ska bland annat ta biopsier och sedan opererar de bort mina tonsiller. Fick svar idag på MR:n de hitta ingen primär tumör där heller. Får vi se om biopsierna får napp. Nästa torsdag så kommer jag sitta hela dagen i Göteborg på Sahlgrenska på tumörkonferansen. Så underbart att det börjar rulla på nu :) Resten av dagen fördriv jag genom att prata med narkos och var och hälsa på jobbet. Vilket jobb ni gör mina kära kollegor. Ni är så glada trots att ni har häcken full och patienter högt och lågt. Jag beundrar er så himmla mycket. Sedan värmer det extra i hjärtat när man hör sitt namn ropas i korridoren :) Jag säger det igen det är helt fantastisk skönt att det börjar hända saker. Nu är det dags att lägga ihop allt och krypa undr täcket så jag är utvilad imorgon.

6 kommentarer:

  1. Vad skönt att det rullar på nu. Ska tänka på dig under morgondagen.
    Stora kramar

    SvaraRadera
  2. vad skönt att du fått svar fr MRn synd att det där förgjordade inte vill ge sig till känna bara. Du finns med i mitt hjärta under natten och morgondagen. ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Som den starka person du är kommer du fixa detta galant.
    Puss och kram

    SvaraRadera
  4. Va underbart att det börjar hända saker nu.
    Du är stark Marjo, och kommer klara detta!!!
    Kramar Eva

    Http://Mammabohman.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så skönt att det börjar hända. På torsdag bär det av ner till Göteborg för att lägga upp behandlingsplanen. Kul att du följer min blogg.
      Kram m.

      Radera