Idag fick jag svar på PT/CT och den visa ingenting. Så nu går vi vidare med MR och biopsi. Det blev snabba bud för en timme efter att jag pratat med läkaren så ringde kordinatorn och informerade att det blir MR och biopsi imorgon resp torsdag.
Jag kan inte beskriva känslan över att det börjar röra på sig nu.
SKönt att det går snabbt nu. Kramar (testar att lägga en kommentar)
SvaraRaderaSkönt att det börjar rulla på.
SvaraRadera