lördag 11 augusti 2012
Det är så skönt att vara hemma!
Idag kom jag äntligen hem från sjukhuset, mannen och dottern kom och hämta mig. Det är så skönt att vara hemma, bara kunna skicka iväg mannen ut på bio var himla skönt. Jag sitter här hemma och njuter av att vara hemma och dottern sover.
Dottern hade somnat i bilen och när hon vakna och såg mig så rusa hon fram och bet mig i armen samt klöste mig. En liten tjej som inte riktigt viste vad hon skulle göra med all sin glädje över att mamma kommit hem.
Nu har jag fått bekräftelse på att jag verkligen ska till Göteborg på torsdag, är så skönt att ha det på papper.
Till mannens stora glädje har jag äntligen läst ut boken som han har väntat på.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
goa goa du, o Hildur som är en tjej med bett i...;-) det var gott att se dig en kortis idag, att du står på bena o är hemma igen! kram
SvaraRaderaTänka sig vad lite citodon och diklofenak kan göra. Jag var dock inte så pigg sen. Roligt att ni kom förbi.
SvaraRaderacitodon fick jag med efter min mandelborttagning... 14 år och första perioden som hööööööög. Otäckt nu i efterhand. Dosen jag rekommenderades då var hög! men det funkade mot smärtan iaf. ;-)
SvaraRadera