Blir ett kort inlägg.
Operationen har gått bra är två halsmandlar kort och en massa prover har tagits bakom näsan, i halsen och på tungan. Får svar på analysen på måndag.
På torsdag bär det av mot Göteborg och tumörkonferans, där ska de bestämma behandlingen jag ska ha. Som doktorerna pratar här hemma så blir det strålning i kombination med cellgifter.
Sov gott!
skönt att höra att det gått bra! puss
SvaraRadera