Imorgon är det dags för okulär besiktning vad som sker då är att förutom att känna på halsen så tittar de med ett fiberskåp ner i näsan. Vet inte ärligt vilket som är obehagligast bedövningssprayen eller slangen de för ner i näsan. Efter att ha tänkt efter är det bedövningen som är värst. Då maken är sjuk så följer min underbara lillasyster med som support.
Vad har mer hänt... Vi fick låta vår trogna älskade Leo (ridgeback) flygga till de sälla jaktmarkerna dagen innan min födelsedag. Som Hildur säger nu är han Gabriels hund och en dag så är vi alla tillsammans igen.
Vi är mitt uppe i bygglovsansökan för att bygga vårt drömhus :-) det är en spännande resa som går parallellet med min andra resa. Den om hur jag ska lära mig leva med den nya Marjo som kom efter cancern. Hon med ångestproblematik, deprission, matbekymmer.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar