lördag 31 augusti 2013
Min cancer resa!
Idag är det ett år sedan min kamp mot cancern började. Förra året satt jag på en fyra sal på avd 54 på Sahlgrenska och hade fått min cvk och fått den första behandlingen med cytostatika. Så liten jag kände mig då. Idag så förbereder jag mig för tjejmilen och har börjat studera samt börjat jobba, det känns ganska overkligt. Jag har en hel resväska knökfull med erfarenhet som jag ska sortera och packetera för att kunna använda i min roll som sjuksköterska. Cancern tog ett år av mitt och min familjs liv men den ska baske mig inte få ta resten av mitt liv, Fuck you cancer!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Fuck you cancer!
SvaraRaderaFuck you cancer!
Fuck you cancer!
Fuck you cancer!
Fuck you cancer!
Nu ska sk#ten hålla sig borta, den kan åka långt bort och stanna där. Den är inte välkommen och borde veta bättre än att ens fundera på ngt annat.
You go girl!
Och... Fuck you cancer!
Hahaha efter ditt inlägg så vågar nog den inte ens tänka tanken på att återvända :-)
RaderaKram