Idag så har jag varit på i Göteborg på åter besök på onkologmottagningen och jag fick min andra ok stämpel i min Fuck Cancer bok. Det andra glada beskedet som jag fick var att jag inte behövde ta fler fragmin (blodförtunnande) sprutor :-) Dessa tog jag pga blodproppen jag fick i november.
Var även förbi hos bästa Ung Cancers kontor och lämnade 145 st armband, de var i full gång att göra iordning inför Almedalsveckan, där de ska lansera den nya kampanjen Kolla pungen!
Idag är det exakt sju månader sedan jag gjorde min sista strålbehandling! Tjohoo jag känner att jag borde köpa mig en present idag, typ en symaskin. Jag har börjat sy kläder till mig och min dotter än så länge.
Ha nu en bra helg alla glada läsare.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar