lördag 2 mars 2013

Tre månader efter!

Idag är det tre månader sedan som jag avslutade cellgift- och strålbehandlingen, oj vad tiden går.

Jag har idag pysslat med vän och familj armband till Ung Cancer, det blev 185 armband.

Jag har tagit bort det sista morfinplåstret sen några dagar sen, i måndags var jag på rtg och gjorde en kontroll MR för att se om behandlingen hjälpt. Nu vet vi ju att den visuella "besiktningen" va bra, men själv klart är jag nervös. Om en vecka får jag reda på svaret när vi åker ner till onkologen.

På måndag ska jag ringa till mottagningen då jag tror att jag har magnesium brist, detta pga domningar, som myrkryp eller som att händer och fötter sover.

Jag älskar min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar